Sou a: Portada > Premsa > Gener de 2018...

Premsa

Gener de 2018

Recull d'aparicions de l'hospital als mitjans

  • Menys riscos a quiròfan amb els paquets de material individuals
  • Betevé, 31 de gener de 2018
  • El dia a dia dels professionals mèdics dels hospitals pot canviar sensiblement amb la introducció de petites modificacions com els "custom packs", paquets que agrupen tot el material fungible necessari per fer una operació quirúrgica en una sola bossa. La mesura redueix el risc d'infeccions i estalvia temps, diners i residus. Els paquets ja s'utilitzen àmpliament a l'Hospital de Bellvitge i al Vall d'Hebron i l'objectiu de l'Institut Català de la Salut és generalitzar-los a la resta de centres.ext

  • La Bugaderia de Bellvitge, una factoria del segle XXI
  • Ara, 28 de gener de 2018
  • La roba que arriba a la bugaderia de Bellvitge l’han recolit les auxiliars d’infermeria de les habitacions i l’han posat en bosses que aniran al magatzem de residus que hi ha a cada planta, des d’on viatjaran un quilòmetre i mig sota terra fins a la bugaderia. Els uniformes són dipositats pels professionals en unes gàbies que hi ha al soterrani i arriben en camions.

  • El joc online, la moda que converteix els joves en ludòpates
  • Ara, 21 de gener de 2018
  • Esportistes famosos envoltats d’amics i de dones amb aspecte de
    model juguen a pòquer entre rialles. És la imatge de luxe i glamur que es ven en forma d’anunci a qualsevol hora del dia. Neymar, Ronaldo, Rafa Nadal i Cristiano són alguns dels esportistes que anuncien o han anunciat jocs o cases d’apostes online. Segons un informe del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC), els anuncis de joc online van copar el 45% de la publicitat d’una retransmissió esportiva de ràdio i el 20% de la publicitat d’un partit de futbol.

  • Enganchados a la consola peligrosamente
  • El País, 18 de gener de 2018
  • Isaac Flores comenzó a jugar a videojuegos a los 17 años. Para
    practicar, llegó a estar muchas veces dos días seguidos jugando,
    sin dormir. Se convirtió en un experto, en un profesional. Pero
    también perdió amigos y experimentó lo que, según varios estudios
    internacionales, sufre el 9% de los aficionados a los videojuegos: adicción.